mój rynek

mój rynek

Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 2 marca 2015

Rytmy

Sobota sprzyja wycieczkom po mieście Gliwice. Wieczorem - tym bardziej dzięki chłodnej temperaturze - kuszą kameralne imprezy o wydźwięku kulturalnym. Wszedłem do Stacji Rynek; o dziwo otwarta była ubikacja. Odbywały się eliminacje do festiwalu, albo konkursu, "Rytmy".

Kiedy wchodziłem, licealistka ze zgrabnymi nogami uśmiechnęła się, bo też tam zmierzała. Potem wszedłem: konferansjer zapowiadał imprezę:


No i zaczęło się. Z rozpędu nagrałem pierwszy występ po wejściu.


A to jest gwiazda. Gwiazda, ponieważ wyróżniał się na tle uduchowionych licealistek z województwa Śląskiego. Nawiasem mówiąc szacunek; plejada wywodziła się z Cieszyna, Dąbrowy Górniczej...




Ok, pełniejsza wersja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz