mój rynek

mój rynek

Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 28 października 2014

Gliwickie popisy bębniarskie

Na początek przypomnienie: jak to było latem:


W wykonaniu dziewcząt z L'ombelico del mondo w scenerii nocy letniej słuchało się tego bardzo dobrze.

W piątek natknąłem się na pokaz lekcji bębniarstwa w wykonaniu orkiestry North Texas Drum Line, najlepszej orkiestry marszowej w Stanach. Chciałem porównać do L'ombelico, ale było to trudne nie znając detali rzemiosła.


Kolejne kawałki są w coraz szybszym tempie.




Zwracała uwagę perfekcja wyrażająca się w idealnie równoczesnych uderzeniach w bębny, co lider orkiestry określił jako podstawę: uderzenia muszą być "clean".




Sfilmowałem niewielką część pokazu jako próbkę i urzekła mnie jej siła, choć definitywnie nie jest to muzyka do grania w pomieszczeniach tej wielkości.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz